اقامت در عسلویه: معرفی بهترین هتل‌ها از لوکس تا اقتصادی

ajamgasht
ajamgasht زمان مطالعه : 8 دقیقه

عسلویه، یکی از شهرهای معروف بوشهر که با مرکز این استان ۲۸۷ کیلومتر فاصله دارد. در این شهر که به‌عنوان قطب انرژی ایران نیز شناخته می‌شود، جاذبه‌های گردشگری متنوعی وجود دارد. قیمت بلیط قطار ارزان‌تر از قیمت بلیط هواپیما است، به همین دلیل اکثر افرادی که قصد سفر به عسلویه را دارند، با خرید بلیط قطار بندرعباس راهی این شهر می‌شوند و از آنجا با تاکسی یا اتوبوس به عسلویه می‌روند. آن‌ها با اقامت در بهترین هتل عسلویه بازدید از جاهای دیدنی این شهر را شروع می‌کنند. در این مطلب قصد داریم تمام هتل‌های لوکس و اقتصادی عسلویه را معرفی کنیم.

هتل‌های لوکس و اقتصادی عسلویه کدام‌اند؟

همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، عسلویه هر سال پذیرای تعداد زیادی گردشگر است که با تهیه بلیط قطار راهی این شهر شده‌اند. در این شهر جنوبی جاذبه‌های گردشگری متعددی وجود دارد.

از مهم‌ترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های عسلویه می‌توان به مواردی مانند پارک ملی نایبند، روستای هاله، آبشار درزو، چشمه کلات، روستای ساحلی بنود، روستای بندو، پارک ساحلی نخل نقی، دهکده گردشگری پازارگاد و غیره اشاره کرد. با توجه به شمار زیاد مسافران عسلویه در این شهر هتل‌های متعددی وجود دارد. در ادامه این بخش با لوکس‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل‌های عسلویه آشنا خواهید شد:

هتل پنج‌ستاره ساحلی نخل کنگان عسلویه

هتل ۵ ستاره ساحلی نخل کنگان به‌عنوان لوکس‌ترین هتل عسلویه با چشم‌انداز رو به دریا در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. در این هتل پنج‌طبقه ۳۵۰ اتاق مجهز وجود دارد و ۷۰۰ مسافر می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. پرسنل مجرب این هتل در تمام سال آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

از امکانات رفاهی و خدمات ارائه‌شده در هتل لوکس نخل کنگان عسلویه می‌توان به مواردی مانند آسانسور، پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو، لابی با ظرفیت ۲۰۰ نفر، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، رستوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر، کافی‌شاپ با ظرفیت ۱۰۰ نفر، حمام، خدمات نظافت روزانه، سالن بیلیارد، ترانفسر فرودگاهی، اتاق چمدان، صندوق امانات، یخچال، تلویزیون، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، وای‌فای، نمازخانه، سالن کنفرانس و همایش، جکوزی، استخر روباز در مرحله بهره‌برداری، سونا، صبحانه رایگان، فضای سبز، فروشگاه، عابر بانک و غیره اشاره کرد.

هتل چهارستاره ریم رام عسلویه

یکی دیگر از هتل‌های لوکس عسلویه واقع در میدان لنج و خیابان شهید قاسم سلیمانی یا وحدت سابق این شهر، هتل ۴ ستاره ریم رام نام دارد. این هتل دوطبقه با ۵۷ باب اتاق و ۱۲۰ تخت در سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسید. نکته مهمی که مسافران قبل از رزرو هتل ریم رام باید به آن توجه داشته باشند، عدم وجود آسانسور در این هتل است. از ویژگی‌های مثبت هتل ریم رام می‌توان به رایگان بودن اقامت برای کودکان زیر ۳ سال و کم بودن فاصله آن با ساحل دریای خلیج‌فارس اشاره کرد.

امکانات رفاهی و خدمات ارائه‌شده در هتل ریم رام عبارت‌اند از: پرسنل مجرب و دوره‌دیده مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی، پارکینگ روباز با ظرفیت ۱۵ خودرو، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق‌ها و لابی هتل، مبلمان، کمد لباس، مینی بار با هزینه، پلکان اضطراری، کافی‌شاپ، حمام، تلویزیون، رستوران، روم سرویس، اتاق عروس و داماد، خدمات نظافت، لاندری یا خشک‌شویی، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه، وای‌فای، اتاق چمدان، فضای سبز و غیره.

هتل سه ستاره بنود عسلویه

هتل ۳ ستاره بنود در سه‌راه عسلویه، بلوار شهید شهریاری، ۵۰ متر پس از پمپ گاز به طرف دریا و در خیابان سرباز گمنام عسلویه واقع شده و از سال ۱۴۰۱ شروع به کار کرده است‌‌. هزینه اقامت در این هتل نسبت به هتل‌های لوکس پنج‌ستاره و چهارستاره مقرون‌به‌صرفه‌تر است. در هتل ۶ طبقه بنود ۵۲ واحد اتاق مجهز وجود دارد. از ویژگی‌های مثبت این هتل می‌توان مواردی همچون نزدیکی به مراکز تجاری، اداری و تفریحی، نزدیکی به سواحل خلیج‌فارس و پارک‌های گردشگری، استفاده از پرسنل مجرب، خوش برخورد و آموزش‌دیده را نام برد.

مسافران با اقامت در این هتل از امکانات رفاهی و خدماتی شامل رستوران با ظرفیت ۵۰ نفر، لابی با ظرفیت ۱۰۰ نفر، کافی شاپ، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، وای‌فای، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، سالن آمفی‌تئاتر، مینی بار، دستگاه واکس کفش، فضای سبز، نمازخانه، اتاق چمدان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، یخچال، خدمات نظافت، ویلچر و غیره بهره‌مند شوند.

این هتل با برخی از جاذبه‌های گردشگری عسلویه مانند موزه مردم‌شناسی، بازار ماهی‌فروشان، پارک ساحلی نخل تقی، ساحل بنود و ساحل ماسه‌ای نایبند فاصله کوتاهی دارد.

هتل آپارتمان دو ستاره رمیله عسلویه

یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی عسلویه که در بلوار امام خمینی این شهر قرار دارد، هتل آپارتمان ۲ ستاره رمیله است. این هتل ۴ طبقه در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و در آن ۳۳ اتاق وجود دارد. رستوران این هتل از بهترین رستوران‌های استان بوشهر به‌شمار می‌رود‌. نزدیکی به‌ دریا، داشتن پرسنل باتجربه و آموزش‌دیده و دسترسی راحت به سواحل دریا، مرکز شهر و مراکز تجاری عسلویه از ویژگی‌های مثبت هتل آپارتمان رمیله است. در این هتل امکانات رفاهی و خدمات مناسبی به مسافران ارائه می‌شود؛ اما کیفیت آن‌ها به اندازه هتل‌های لوکس نیست.

هتل‌آپارتمان تک ستاره چریف عسلویه

هتل آپارتمان چریف به‌عنوان ارزان‌ترین هتل عسلویه در خیابان ساحلی و روبروی اسکله ماهی‌فروشان این شهر واقع شده است. این هتل آپارتمان ۷ طبقه با ۱۲ باب اتاق در سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد. موقعیت جغرافیایی مناسب و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و اماکن اداری، تجاری و تفریحی مهم‌ترین ویژگی مثبت این هتل آپارتمان است. مسافرانی که قصد دارند در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنند، معمولا به جای هتل‌های پنج، چهار و سه ستاره این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند‌.

خرید بلیط قطار بندرعباس و رزرو هتل عسلویه در فلای تودی

در این مطلب به معرفی هتل‌های لوکس تا اقتصادی عسلویه پرداختیم و توضیح دادیم که با توجه به مناسب بودن قیمت بلیط قطار نسبت به هواپیما مسافرانی که قصد سفر به عسلویه را دارند، باید بلیط قطار بندرعباس را تهیه کنند؛ زیرا قطار مستقیم به عسلویه وجود ندارد و نزدیک‌ترین ایستگاه راه‌آهن به این شهر ایستگاه بندرعباس است. اگر برای خرید آنلاین بلیط قطار و رزرو یکی از هتل‌های عسلویه به دنبال یک سایت معتبر هستید، سایت فلای تودی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مراحل خرید بلیط و رزرو هتل در این سایت بسیار راحت است و همه کاربران می‌توانند انجامش دهند. کارشناسان تیم پشتیبانی فلای تودی نیز به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران و ارائه راهنمایی‌های لازم به آن‌ها هستند.

نوشتن دیدگاه